utmanad

Jag har blivit utmanad av johanna



berätta sju saker om digälv, både alldagliga och knäppa. Plus utmana sju nya personer.

1. måste låsa dörrarna på bilen om jag kör ensam. rädd för älgarna som kommer in och äter upmig.
2. jag ska, SKA, gifta mig med robbie williams. han vet bara inte om det än.
3. smyglyssnar på arvingarna, och gillar det.
4. har det perfekta receptet för en lyckad kväll. bag-in-box+snus+vän. (gärna anna då hon har samma beroende som jag.
5. kan träffa en månniska(av det motsatta könet) och på 2 minuter spela upp hela vår gemensamma framtid tillsammans.
6. spenderar alldeles för mycket pengar på +90.
7. min turkiska blir perfekt på fyllan (enligt mig själv, andra skrattar.)

det var grymt svårt at tkomma på 7 saker, därför utmanar jag ingen. vem vill egentligen höra hur sjuk man är?

Kommentarer
Postat av: Fanny

nej jobbar i en affär, men vi öppnar imorgon så har blivit konstiga tider nu när det är mkt att göra.

2008-11-12 @ 23:19:27
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0