26/11 -08

gårdagen spenderades i bobacken. jag saknar faktiskt bobacken. det är mysigt, tyst och lugnt. och nu när det är vinter är det så rent, och vitt. och fint. gick på en promenad med hoss på kvällen och med tanke på att det inte fanns ett moln på himlen var det ljust ute. stjärnorna lös och det var lagom kallt. jag som i vanliga fall är mörkrädd reagerade knappt när det smällde i skogen (vilket det gör ibland när det är kallt ute).
samtidigt som jag gillar att bo i umeå, speciellt nu när lina är granne med mig (ja, jag kallar det granne även om det är 10 min promenad ifrån), men jag är glad att farmor och farfar bor kvar där så man har en ursäkt att åka dit. och att hunden finns kvar. utan honom kanske jag skulle ha varit rädd. vem vet.

nu har jag suttit och knåtat ihop två stycken brev. till en syo och till migrationsverket. herregud, det är krångligt att få prata med rätt personer. har ringt nu flera dagar men aldrig finns det någon som jag kan prata med. så det blir nog bra om dom får ett mail. då kanske någon vettig människa ringa mig. på tal om syon så känner jag mig peppad att läsa. det ska bli kul. hoppas att hon kan komma med bra förslag!

saknaden gör sig påmind och p.g.a moneybrist har jag inte pratat med honom på två dagar (ja herregud! TVÅ DAGAR! haha ja, men det känns som lång tid) men ikväll ska jag ringa.


(för jag har ju blivit rik!) hehe


Kommentarer
Postat av: lina

den 25:e är ett trevligt datum! :D

2008-11-26 @ 21:53:13
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0