23/11 -08

fan vilken dålig bloggare jag är.
men jag har helt enkelt inte haft tid, eller ork för den delen. men nu sitter jag här och har inget att göra. inget bra på tv, är inte trött och är almänt less på allt och alla.
efter en hel helg av städning och tapetsering och stök har alla blivit installerade i nya rum. tyvärr så verkar det som att mitt rum har sista prioritering. det är fullt med grejor överallt, kläder (både skitiga och rena), tavlor, småskit och mattor(!). frågan är vad fan jag ska med mattorna till? jag får krupp! tur bara att kylskåpet inte står i mitt rum nu (ett litet kylskåp ovanpå garderoben).
det är full storm ute och missan (vår lånekatt från djurkyddet) är jätterädd och kan inte sova. och äntligen är det snö ute. jag gillar vintern och tycker om när det är snö. det är liksom ett måste. hur skulle det vara om det bara regnade hela tiden (som i alanya för tillfället)?
funderar på att börja läsa. har blivit sugen på det. tänk bara att sitta kvällen/natten innan en uppgift ska in och råskriva en 5sidig rapport om mänskliga rättigheter, eller varför inte om hur styret i gamla sovjetunionen såg ut? sen får man väl studiebidrag va? måste kolla upp det där. kan ju vara kul att ha ngt att göra när man åker iväg.
m har fått nytt jobb. han berättade igår vad det var för ngt men, ja, jag har redan glömt bort vad det var. ska ringa han snart så då får jag se hur det har gått (och vad det var för jobb).

p.s jag gillar inte mitt jobb.. d.s

Kommentarer
Postat av: Lina

jag höll på att skriva "vem är m?" HAHA!

tur att du har en engagerad kompis.

2008-11-23 @ 22:54:03
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0