2/11 -08

MAMMA! jag har inte en snäll mamma, eller ja, men hon säger konstiga saker.
hon var som sagt på middag hos murats familj igår kväll. självklart så pratade hon och pappan om mig och murat. och mamma klämmer ut sig att självklart så ska jag och murat förlova oss, varpå pappa inte är sen att tillägga "då blir det fest när erika kommer ner nästa gång!" herregud, herregud, herregud. det kanske blir som anna har sagt. altare och präst på flygplatsen.
mamma kommer hem imorgon kväll och hon har med sig inte bara tutkukakor utan även en present från murat till mig. :) jag kan knappt vänta!
linas lght var jättefin, gillade vardagsrummet skarpt. lite svårmöblerat men annars så! och gud vad mycket grejer dom har! så mycket hade ju knappt hela familjen när vi flyttade! HAHA. ska nog höra med lina om hon vill följ ame dut och promenera ikväll. hon har ju som sagt att hon vill det :)

(K+T)

Kommentarer
Postat av: Lina

hahaha! den kan misstolkas av dem som inte känner mig. ;)



det blev ingen promenad! en annan dag.

2008-11-02 @ 21:57:33
URL: http://dalimania.blogg.se/
Postat av: Lina

HAHA, då förstår du varför jag klättrade.

Jag ville ha störst plats. Heeela natten. :P

2008-11-03 @ 17:25:05
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0