15/11 -08

För 15 år sen - 1993

var jag sex år gammal och herjade som mest på dagis i bygdeå.


För 10 år sedan - 1998

11 år gammal. åkte till tyskland för första gången och älskade orange!


För 5 år sen - 2003

16 år. fick en moppe och pendlade hela sommaren mellan bygdeå (jobbet) och sikeå (husvagnen). Harald var liten bäbis!



För 3 år sen - 2005

18 år. KÖRKORT! SAAB CAB och ALANYA (som även om jag har haft jättekul, kanske har förstört lite i mitt liv).



För 1 år sen - 2007

20 år. systemet. lärde känna anna bättre. plus en jättehärlig sommar i alanya! bara älskade lägenheten vi bodde i!



För 3 månader sen - augusti 2008

21 år och 5 månader. hade jobbat häcken av mig under sommaren för att i augusti åka ner till alanya igen. den här gången bodde jag hos murat och hans familj. det var.. spännande :)


I dag - 15 november 2008

efter NADA sömn åkte jag iväg på jobbet och har gått omkring och gäspat hela tiden. grymt härligt att chefen inte jobbade idag.


I morgon - 16 november 2008

mera jobb och sen ska jag inte göra ett piss på kvällen. Sova möjligen. det är det enda!



Om ett år - 2009
svårt att förutspå, men jag hoppas att jag trivs med mitt liv, varän det nu bär mig. att mina nära och kära har det bra, sen gör det kanske inget att önska sig rik?


Kommentarer
Postat av: lina

är du på att fara på second hand snart? :D

bara softa igenom myrorna på jakt efter en lampa till mitt hem. :)

2008-11-17 @ 13:40:07
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0