11/11 -08

i söndags satte jag mig på en buss till luleå. till anna. hon har en jättefin lght. i söndags gjorde vi inte mycket, kom fram stra efter 22 och gick och käkade lite (hade inte ätit någon middag). sen gick vi hem och bara pratade fram till 04. igår gjorde vi dessto mindre. eller, vi gick och käkade på en thai restaurang, mums. sen gick vi och handlade lite mat till idag.skulle stanna hemma och kolla på film. hade laddat hem the dark knight och tropic thunder. men det var så jäkla dålig kvalla på filmerna så i sista stund kom vi på att vi skulle på bio. så vi sprang (hade 15 min på oss och visste inte om vi skulle hinna) men det gjorde vi och filmen sm vi såg blev låt den rätte komma in. den var faktiskt riktigt bra, även fast det handlade om svenska vampyrer.
idag är anna på skolan så jag sitter hemma ensam hos henne. har pratat lite med kenan på msn, och samma fråga komme rupp hela tiden. " när kommer du hit??" ska nog ta och ringa murat snart. sjukt hur mycket man kan sakna någon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0