tidsfördriv

Bara för att ha ngt att göra innan tvättiden börjar.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
- jaha, och där var den brunfärgen borta.
2. Hur mycket kontanter har du på dig? - jag är helt pank.
3. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil? - Murat.
4. Vilken är din favoritringsignal på din mobil? - böneutropet.
5. Vad har du på dig på överkroppen just nu? - en vit t-shirt och en svart kofta.
6. Vad har du för märke på skorna du har på dig? - jag har bara sockar på mig.
7. Vad gjorde du vid midnatt? - satt på planet hem.
8. Vad står det på ditt senaste mottagna sms? - "i miss you so so much. i have been angry at myself because you are not here with me. i wanna be with you all the time. hope your brother is ok. puss"
9. Vilket uttryck använder du mest? - tamam.
10. Till vem sa du "jag älskar dig" senast? - hm, visst sa jag det till dig emelie när jag åkte?
11. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast? - den svarta hunden utanför transferbussen.
12. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna? - snus, cigarett och alkohol.
13. Hur många rullar film ligger och väntar på att bli framkallade? - tar inga kort.
14. Din värsta fiende? - den begynnande förskylningen
15. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu? - "people always leave"
16. Vad var det senaste du sa till någon? - "fan, jag kan inte gå till tvättstugan än.."
17. Gillar du någon särskild extra mycket just nu? - tror det. men vi får se.
18. Senaste låten du lyssnade på? - hadi hadi med ismail yk!

Kommentarer
Postat av: Emelie

Du sa inte jag alskar dig, du sa detsamma ;) Saknar dig! Queens var inte detsamma utan dig igar!

2008-06-23 @ 08:28:26
URL: http://lime1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0