26/5 -08

en helkväll i robban. det var riktigt roligt att träffa emma igen, vi har alltid så mycket att prata om. :) och kom ihåg! 9½ inte mindre!
fick henne till och med att se fotbollen, synd bara att det gick som det gick. men dom kan vara stolta. det var en bra match. efter fotbollen blev det film, suburbian girl (se den inte! hur dålig som helst) men det som verkligen lyfte kvällen var promenaden, har saknat att promenera med emma. det är så lätt att prata då, om allt.
har varit och hälsat på mormor och morfar idag. var så hurtig att jag tog cykeln dit. kom som på att det bara tar 7 minuter dit och 8 minuter hem (uppför hela vägen). fick våfflor så nu behöver jag inten middag. :)
saknar emelie som fn. hoppas hon har det bra i kemer. och sen tjejen! när du kommer tillbaka till alanya då ska vi röjja på the doors! (kanske jag får upp dig på bordet?)
väntar på att fanny ska komma in men det verkar inte så. vill ju se alla korten! aja, det får bli en senare historia.
jobbar imorgon och lördag. ledig söndag och sen är det hela nästa vecka. måste prata med chefen också. arbetsledigt eller om jag rent av ska säga upp mig, vi får väl se vad han har för förslag.
See yaa..

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag har saknat att promenera med dig med! Och du förstår väl att jag inte ser fotboll med vem som helst? SS

2008-06-26 @ 16:42:30
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0