24/6 -08

siu siösjuka siömön pö det sjiunkande skeppet shanghai.
HAHAHAHA! vissa sms är lite knasiga, men visst var det ganska gulligt.
och hallå? vilka svenskar kan inte "inget trassel bara prassel" ?
hon måste ju vara helt blåst! :)

fick lov att rycka in och jobba några timmar idag men det var mellan 1230 och 1600 så jag fick sova ordentligt. btw, det är lite turkietkänsla här. imorse när jag vaknade hade vi bara lite lite kallvatten. tänkte på uzel (kallt, kallt saltvatten) och de 2 hemska dagarna i lghten (inget vatten och säkert 45 grader varmt). jag var nog den enda som log lite åt det.
fick mitt lönebesked idag och jag får ut över 9000:-! det är ju helt sjukt! (dock var kanske 7 av dom semesterersättning) pengarna kunde inte komma mer lägligt! (dont spend all, save it and come as soon as you can, tamam?)
ska träffa emma imorgon, ska bli jättekul. kanske ska jag ta med datorn också så att hon får se alla korten, håller på att dra dom av fanny nu. då blir det ännu mer att berätta. :)

saknar dig som fn emelie. hoppas att du har det bra och att resa till kemer går bra. så fort jag kan ska jag ringa och prata lite med dig. men jag måste få betala lite räkningar först :) pusselipuss!

Kommentarer
Postat av: Emma

Ja, du gör det! yes, bilder, i want to know everything!

2008-06-25 @ 12:43:28
URL: http://emmakarolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0