23/6 -08

Jaha, då var det dags för jobb igen. Känns skönt att komma in i de normala rutinerna igen :) inte sova hela dagarna och känna sig slö, nog för att det kan vara skönt ibland. På tal om sömn, var det liiite skönt att sova i min egna säng inatt, dock kändes det lite ensamt. är inte van att sova ensam.
Nu vill jag bara att tiden ska gå snabbt. har bara varit hemma lite mer än 24 timmar men det känns redan som att det räcker. får jag bara träffa emma, linnea, lina, magda, mormor, morfar, farmor, farfar och hoss så kan jag åka igen (detta klarar jag på mindre än en vecka) så vad säger du emelie? jag hinner ner innan du åker till kemer :P
drömma går ju alltid. ska ta ett allvarligt snack med chefen om en månad och höra lite om framtiden. antingen säger jag upp mig eller så tar jag ledigt på obestämd tid (i alla fall till november). får väl se vad han säger.
fick lite kort av anna igår och väntar otåligt på kort från fanny, varför hittar hon inte sladden!?jag vill börja drömma mig bort nu igen.
positivt med att vara hemma är att det regnar! jag har saknat regnet och var väl den enda igår på flygplatsen i umeå som var glad att det öste ner! gud vad härligt!

Kommentarer
Postat av: Magda

Välkommen hem kompis!

2008-06-23 @ 19:01:58
URL: http://tottiis.bloggspace.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0