22/6 -08

(På beställning av emelie då hon inte kan läsa min andra blogg, vet hut det är jag försökte öppna sidan i turkiet men det fungerade inte.)
Hemma från värme och sol. 2 veckor blev snabbt 4 som lika snabbt blev 5. Kändes både bra och dåligt att åka. Jag behövde åka hem med det kändes inte bra att lämna Emelie, tur att hon inte behöver stanna länge, hon ska ju faktiskt vidare snart. Tack för att jag fick bo hos dig (fast det bara var 3, 4 nätter) :)
Och tack för alla minnen och skratt och roligheter!
Nu är det bara att jobba som en galning hemma i 2 månader (längtar efter att få börja!) sen ska jag ner igen. Slutet av Augusti sticker jag och hoppas att jag blir kvar länge. (Boendet är redan kirrat så det är biljetten ner bara).

Så så, mer blir inte skrivet nu utan en uppdatering får komma senare. Ha de!

hadi hadi hadi hadi hadiiiiii..

Kommentarer
Postat av: Emelie

Min kott! Saknar dig! Kom tillbaka sa fort jag ar tillbaka i Alanya igen! Da ska vi kramas :)

2008-06-22 @ 17:49:33
URL: http://lime1985.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0