30/7 -08

shit, förlåt.
hade ju tänkt berätta för min chef men nu svarar han inte i sin mobil. jag som hade peppat upp mig och allt. får bli det första imorgon med andra ord.
nu börjar det närma sig. bara 24 dagar kvar och jag hoppas INNERLIGT att jag slipper skylten!!! "i make sign with the text ERIKA so that you can see me!" som om jag inte skulle se honom bland allt folk? han är ju bara typ ett huvud längre än de flesta. han väckte mig igår också, jag som sov så skönt och självklart inte kunde somna igen efter samtalet. nu har dom fixat i rummet också, "now we have klima so that you can sleep". jaha, tackar tackar.
annars rullar allt på som vanligt och det har varit riktigt kul på jobbet senaste två dagarna och hör och häpna, JAG HAR JOBBAT MED CHEFEN! han har varit på riktigt bra humör, vilket kanske händer 3 gånger om året. att 2 av dessa dagar skulle infalla efter varandra är nästan omöjligt, men sant!
linnea såg ut att ha ahft det bra i bulgarien. herre gud dom fick ju träffa svampbob och sonic och då är ju semestern fulländad!
och på tal om semester. jag ska på semester, på min semester. det lutar åt bodrum "i need holiday, tamam?" jag verkar inte ha nått val och inte fan vill jag stanna hos hans föräldrar alldeles själv? nej, jag följer med!
borde göra nått nyttigt men vem fan orkar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0