2/7 -08

jaha. då hade vi juli då. om man tittar ut kan man knappt tro det. ska det inte vara sommar? då är det väl inte kallt och regnigt? ingen fason på detta land! Emma kom förbi igår och vi pratade pratade pratade och åt popcorn. precis som det alltid ska vara när det är hon och jag! :)
det är skönt att kunna prata utan att någon får förutfattade meningar, hon vet hur jag fungerar och tycker inte att jag är konstig. vi funkar helt enkelt! och det gillar jag!
annars har jag spenderat dagarna med att jobba, jobba och jobba lite mer. sen kom jag helt plötsligt på (med hjälp av annas sms) att det bara är 7 veckor kvar innan vi också är på g att dra härifrån! BORT BORT BORT! jag vill ha den där paniken av att inte hinna med allt innan man ska åka, att packa smart för att få ner hela garderoben i väskan. den paniken, den känslan skulle inte vara helt fel just nu.
idag har jag solat solarium och kommit på att min mage är riktigt brun. alltid något positivt!

laddade upp lite bilder från alanya idag. feel free to enjoy!
http://www.pixbox.se/alb846219

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0