3/12 -08

det regnar ute. hm, jag som vill att det ska snöa och vara vit och fint ute.
pratade med m igår. han är söt. letar lght för fullt och sa åt mig att inte göra nått dumt och leta på nätet. men jag ä rju nyfiken, plus att jag kommer med bra förslag. tycker då jag i af. för visst vill man ha en tvättmaskin i lghten? det är ju ett måste liksom.
idag tog jag en promenad till mormor och morfar. lekte lite tomte när dom hade avslutning på syjuntan. massa paket och jag fick också ett. me like. fick prata lite om turkiet och murat också, så dagen är gjord. mormors syster är ganska rolig. hon skulle ner och kolla vem han var och om han var taskig mot mig skulle hon ner och slå honom! heja malin!
åkte till lina och petter igår, surprice. undra när dom kommer bli less på mig? aja, dom fick ju faktiskt skjuts till konsum så lite bidrar jag väl med. kanske borde köpa med mig kaffe och mjölk någongång. (dumma lina som får mig beroende av saker..)

give me snow?

btw, jag är beroende av sims igen. finns det något roligare tidsfördriv?

Kommentarer
Postat av: lina

ååh. förlåt att jag gör dig beroende! :(

vi blir inte less. nu saknar vi dig. varför är du inte här? ropar kotten?! KOTTEEEEEN?! inget svar... :(

2008-12-03 @ 20:17:53
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0