25/12 -08

lite dålig uppdatering så här över jul, jag ber om ursäkt.
det har varit mycket nu. i fredags var det julfest med jobbet. riktigt kul faktiskt! förutom kanske 5 irish coffee och massor av snaps och gin tonic så var det karaoke hela kvällen, där martin och peter sjöng för mig. kollade på kameran igår och det är kort och videor från kvällen som var lagom roliga :) haha, bäst är väl att jag ropar på martin hela, HELA tiden!
julafton var hemma hos oss och alla kom, till och med bosse, och han är jobbig. vanligtvis sover han lagom till julklappsöppningen men icke i år. nu satt han och tjatade om hockey, den tråkiga sorten, och om att han hoppades att hans katter har det bra. han har verkligen inget liv och medan han babblade satt vi andra och pratade om ngt helt annat. rätt åt han!
idag har vi varit hos farmor och farfar och firat en andra jul. domkunde inte komma igår och lika bra var nog det. det gjorde ju bara att vi fick 2 jular.
imorgon träffar jag magda nere på stan, måste hitta lite presenter och kanske något nytt till mig på mellandagsrean. varför har man rea efter jul? då har ju alla reda köpt julklapparna? hade varit bättre om det var innnan, då kunde man köpa mer saker, få mer saker.
har fått en del frågor om när jag pker och hur länge jag ska stanna.
jag åker den 16 januari. ska boka resan imorgon. och hur länge jag stannar vet jag inte. tills jag stårknar på familjen kanske? eller tills dom här hemma saknar mig för mycket så dom kommer ner och hämtar mig. who knows.
och ni är alla välkommen ner och hälsa på mig. alla som jag känner i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0