1/12 -08

december.
i fredags åkte jag till lina, idoltime. och herregud! jag fattar inte grejen med johan palm. en liten fulunge som inte kan sjunga. på tiden att han åkte ut. dagens var ju fanset som såg ut att självdö, läste i tidningen att hon visst hade svimmat och fick lov att bäras ut.. hoppas hon skämdes när hon såg reprisen sedan. carola är ju ganska pinsam hon med. hon behöver inte säga något eller göra något. hon är bara allmänt pinsam. usch!
knäppa fans dom där idolerna har..

jag är ju en ganska bra kompis, hoppas jag. i alla fall så åkte jag tillbaka till ina och petter på lördagen. det var dags att städa lite och få lite ordning där. så det tog kanske hela dagen att fixa iordning lite, dammsuga och sätta upp några hyllor(det var petters uppgift). sen blev det lite mat och sällskapsresan. att vi gick vilse till konsum behöver vi inte nämna.
på söndag åkte jag och lina på en liten shoppingrunda som slutade med solarium. sen hem till dom igen och lina hälpt emig pimpa bloggen lite. herregud, det skulle jag inte klara själv. jag har kommit på att jag är nog en av de mest otekniska på denna jord. knappt så jag kan skriva ens.. sen åkte jag och petter med deras kissar till carlshem. dom ska bo där till och börja med. sen hoppas vi att dom får komma hem igen.
zlatan och svampbob

idag fick jag en trevlig överraskning, som behövdes då jag försov mig i morse med 15 min. kanske inte låter så mycket, men för mig på morgonen så är det mycket. jag hade fått för mig att jag jobbade 6-16 men efter en snabb koll på schemat så stod det skrivet 6-12. tack så mycket! då fick jag åka hem och sova istället. vilket jag har gjort till typ nu. sen visste jag att lina begär ett nytt inlägg här, men jag har inget intressant att skriva om. mitt liv alltså..

Kommentarer
Postat av: lina

åh :) söta kissarna.

2008-12-01 @ 22:32:02
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0