10/12 -08

dagen har spenderats på soffan med missan i knäet. och även omd et är gamla avsnitt av one tree hill på 5:an så har jag fått lite lycka.
sen åkte jag och lina och solade. trodde det skulle bli bättre i ryggen, men nu i efterhand vette fan om det inte blev värre. aja, jobbar imorgon och jag får väl helt enkelt säga till chefen att jag inte lyfter tungt helt enkelt. plus att jag ska finna min inre styrka inför samtalet med honom. inte för att han kan bli sur eller säga ngt men ja, hela situationen är lite speciell.
nu borde jag sova, har blivit alldeles för lat med massa sovmorgonar. ska ju faktiskt upp tidigt imorgon. men innan jag somnar ska jag ringa +90.

Kommentarer
Postat av: Ein

Nej jag ska inte jobba! Jag har provat på det och har inga posstiva erfarenheter från det! Men det är lätt som "turist" att få jobb! Jag hade nog tänkt plugga till hösten om motivationen infaller annars så tänker jag bara softa! Men hur länge stnnar du där? Kram

2008-12-10 @ 22:32:46
URL: http://metrobloggen.se/elinstweety
Postat av: Fanny

eller hur. jag vill ha massa paraplydrinkar, värme och snygga turkar bakom baren. haha. :D

2008-12-11 @ 09:47:08
URL: http://fmattsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0