4/7 -09

ursäkta mig! har egentligen ingen anldening till at tjag inte har skrivit. men jag skylle rpå turken (skönt att dom finns, alltid någon att peka fingret mot)

dagarna går och murat har snart varit här en månad. vad gör vi då? egentligen inte mycket. har varit på stan, hälsat på mormor, morfar, farmor och farfar. plus lina då där vi våldgästade och fick kaffe. sen är det ju mycket planering inför helgen den 1/8, som närmar sig med stormsteg! herregud! och på tal om den kvällen så blev jag ritkigt snopen igår, men glad förstås, magda ringde och sa att hon skulle komma. hon hade till och med redan köpt klänning.

ska iväg oc hkolla kläder till murat om en liten stund. och jag väntar på klänningen från stockholm som apisara ska sy. sen är det lite småfix kvar. bland annat vilka skor jag ska ha.. hjälp? plus lite grejer till dukning och utsmyckning. men annars ligger vi inom tidsplanen.

Kommentarer
Postat av: Linnea

ååh, jag hjäper dig gärna med shoeshopping! Säg till om det är något jag kan hjälpa till med! Typ bordsplacerings kort eller bordsdekorationer eller vad som helst! puss

2009-07-04 @ 20:47:14
URL: http://neverseenthelightofday.blogspot.com
Postat av: lina

det är ingen fara. men pappan blev nog besviken över att inte få boken. vet ju hur det känns med de där böckerna. :D jag åker inte till luleå imorgon. åker på lördag. men ni ska ju upp till anna i helgen så jag lägger den bara i brevlådan! hoppas ni får kul där! :) hälsa henne mycket från mig. kram kram.

2009-07-09 @ 20:14:46
URL: http://dalimania.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0